Made it 🇦🇺

10 december 2018 - Melbourne, Australië

Made it!

Vanmorgen kwam ik rond 8:00 plaatselijke tijd aan in Melbourne. Anne stond me bij de aankomsthal al op te wachten met een ballon. De 3 vluchten verliepen prima, geen hele erge vertragingen gehad. Ik was wel blij toen mijn laatste vlucht er bijna op zat. Veel beenruimte is er natuurlijk niet en  slapen lukte ook niet echt. Ook is het tijdverschil natuurlijk een dingetje.. toen ik vanaf Londen naar Honk Kong  vloog kregen we een uur voor we gingen landen ontbijt (In Londen was het ochtend), toen ik op het vliegveld in Hong Kong aan kwam was het half 6 s’avonds.. dat was wel even wennen.

Ondanks de jetlag zijn we vandaag wel gewoon op pad gegaan. We gingen met de tram naar een heel leuk plaatsje genaamd st. kilda. Hier moesten we namelijk Anne haar Australische bankpas ophalen. Nadat we dat geregeld hadden gingen we alle leuke winkeltjes hier even bekijken (ook al kunnen we niet veel kopen i.v.m. beperkte ruimte in de backpack 😂) Uiteraard zijn we ook nog even naar het strand geweest en hebben we daar een ijsje gehaald.

Toen we terug gingen met de metro stond de metro ineens zonder stroom. We werden toen via de nooduitgang midden op straat eruit gezet. Dat hebben wij weer hoor 😂 Verder hebben we het een beetje rustig aan gedaan vandaag. Ik lag om 17:30 ook al te slapen.

1. Ria:
    11 december 2018
    Veel plezer meid !
  2. Elisabeth:
    11 december 2018
    Mooi weer hebben jullie erbij. Tenminste zo te zien op de foto. Geniet van je reis en maak mooie herinneringen.
  3. Anne Hooijer:
    13 december 2018