Aangekomen & Christchurch

20 oktober 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Gistermiddag ben ik rond 1600 aangekomen in het hostel. We slapen nu 2 nachten in een hostel omdat we pas vanaf maandag de camper op kunnen halen.  Alle vluchten zijn goed verlopen. Ik had een overstap in Dubai en een kleine stop in Sydney. Smiddags heb ik nog even wat bijgeslapen en daarna gewacht tot Anne zou komen. Anne kwam rond half 1 aan snachts aan in het hostel en toen hebben we eerst even uitgebreid bijgepraat haha

Zondag:

Vandaag onze eerste dag in Christchurch. We hebben eerst even een rondje door de stad gelopen om de stad te verkennen. Daarna zijn we met een shuttle bus naar de Gondola (berg-kabelbaan) gegaan. Hier hadden we echt een super mooi uitzicht over de stad Christchurch en over een super mooi blauw meer. Hier boven in de bergen was ook een soort attractie waar ze het ontstaan van Nieuw-Zeeland laten zien. Daarna nog even koffie gedronken in het café en weer naar beneden gegaan. Beneden moesten we even op de bus wachten er daar waren 3 mannen die met ons op de foto wilden. We dachten beide dat ze bedoelden of we een foto van hen wilde maken maar uiteindelijk bleek dus dat ze met ons op de foto wouden. Heel apart. Uiteindelijk weer terug de stad in gegaan en nog even wat gegeten en wat winkeltjes in geweest en toen gingen we maar weer terug naar het hostel. We zijn beide best moe nog dus gaan op tijd slapen. Ook gaan we onze camper morgen ophalen, ben heel benieuwd hoe het zal gaan.