Melbourne

13 december 2018 - Melbourne, Australië

Even een update per dag.

Dinsdag:

Vandaag hebben we de Street Art in Melbourne bekeken. Zaten echt hele mooie tekening bij. Daarna hebben we een stukje gewandeld door de stad en zijn we langs wat parkjes gekomen. Toen kwamen we op het idee om de Eureka skydeck level 88 op te gaan. Hier hadden we echt een super mooi uitzicht. Anne had wel een beetje last van haar hoogtevrees maar ondanks dat was het echt super mooi. ‘Savonds hebben we nog wat gedronken in de bar van het hostel en zijn we nog wezen poolen met 2 mensen die ook in het hostel verbleven.

woensdag:

In de ochtend zijn we met de Metro naar Brighton beach gegaan om die gekleurde strandhuisjes te zien. Super leuk zag het eruit. Toen hebben we ook nog in de zee gezwommen en lekker op het strand gelegen. ’s middags gingen we weer terug naar st Kilda. Hier hebben we even gegeten en gewoon wat rond gekeken tot de zonsondergang kwam. Toen zijn we naar de pier gelopen, hier komen namelijk tijdens de zonsondergang pinguïns uit de rotsen. Super leuk om te zien.

Donderdag:

Vanmorgen zijn we naar de Victoria Market geweest. Dit is een hele grote overdekte markt. Hier heb ik echt super leuke dingen gezien maar jammer genoeg kunnen we niks kopen. Daarna zijn we door naar het postkantoor gegaan en heb ik wat kaartjes op de bus gedaan. Toen gingen we naar AMCI, dit is een soort gallerly met meerdere tentoonstellingen. Dit was wel interessant en alle musea’s hier zijn gratis dus dat is ook wel heel fijn. Vanavond gaan we nog wat in een bar drinken met mensen die Anne heeft leren kennen tijdens haar tour in de outback en dan morgen vertrekken we met de bus naar onze volgende bestemming: Canberra.

1. Anne Hooijer:
    13 december 2018
    Whoeee!❤️
  2. Elisabeth:
    13 december 2018
    Gek eigenlijk dat jullie al in de avond zitten terwijl wij aan het middag eten beginnen😊 Vindt het erg leuk om je verslagen te lezen en ben blij dat jullie het naar 't zin hebben👍