Brisbane

8 januari 2019 - Brisbane, Australië

Zondag: Vandaag kwamen we aan in onze laatste bestemming, Brisbane. We hebben even gewandeld door de stad om het te verkennen. We kwamen toen ook een markt tegen, dus daar zijn we even overheen gelopen. Ook zijn we naar de Southbank gelopen, dat is de andere kant van de stad.

Maandag: Vandaag gingen we naar de Australia Zoo in Beerwah. Dit is de dierentuin van Steve Irwin. Het is echt een hele mooie dierentuin. We hebben ook 2 shows hier gezien. Een krokodillenshow die werd gegeven door Steve Irwin zijn vrouw en kinderen en nog een tijgershow. Ook mocht ik vandaag een kangoeroe en koala aaien. Na de dierentuin hebben we ook nog een kijkje genomen in het dierenziekenhuis die er naast zit. Kortom, een hele leuke dag gehad en een super mooie dierentuin.

Dinsdag: De allerlaatste dag alweer.. We hebben een riviertour gedaan vandaag. Hierdoor hebben we de stad ook vanuit een ander punt gezien. Daarna zijn we naar een chocolat Bar geweest en hebben we daar een chocolade fondue gedaan. In de avond zijn we nog even gezellig uiteten geweest.

Morgenochtend word ik om 6 uur al opgehaald met een shuttlebus voor naar het vliegveld. Het is namelijk alweer tijd om naar huis te gaan. De 5 weken gingen zo snel voorbij...

1. Annette:
    8 januari 2019
    Jee time flyses als je het leuk hebt! Maar een rugzak met herinneringen gaan mee terug en daar kan je nog lang van nagenieten!
    Ik wens je een hele goede terug reis. 😘
  2. Anne Hooijer:
    8 januari 2019
    Veelste snel voorbij gegaan, maar onwijs leuke tijd samen gehad!!😁😘
  3. Elisabeth:
    8 januari 2019
    Met plezier jou reisblog gelezen. Mooie herinneringen gemaakt. Goede reis en vlucht terug🍀💋