Gekke laatste nacht in Melbourne ..

13 december 2018 - Melbourne, Australië

Onze laatste nacht in het hostel in Melbourne verloopt niet zo soepel... (Momenteel is het 23:00) Onze kamergenoot Harry had ineens rode bultjes op zijn arm en veel jeuk. Nu blijkt het dat we bedmijt in onze kamer hebben.. bah..

Onze kamergenoten zijn naar de receptie gelopen om het te melden en er kwam meteen iemand Kijken. De bedmijt zat gelukkig niet aan onze kant van de kamer dus wij hoefden niet al onze kleding en spullen te wassen omdat het wel besmettelijk is. Uiteraard wilden wij niet in deze kamer blijven ook al zat het niet aan onze kant van de kamer. Het kan zich natuurlijk wel in één nacht verspreiden.

Uiteindelijk stonden Anne en ik dus in onze pyjama bij de receptie! 😂 Gelukkig kregen we snel een nieuwe kamer waar we onze laatste nacht kunnen spenderen zonder bedmijt!!

Trouwens, Hier wat informatie over onze kamergenoten van de afgelopen dagen in Melbourne:

• Een vaag oud Chinees stelletje dat geen Engels kan.
  • Een chagerijnige gast die het licht uit wil om 21:00 terwijl iedereen nog gewoon bezig is met van alles.
  • Harry uit Engeland die al 5 maanden in het hostel woont en steeds zeurt over zijn rugpijn.
  • En nog een andere jongen die we net ontmoet hebben tijdens de bedmijt jacht.

Ondanks dat zijn onze kamergenoten wel prima en vermaken we ons ook prima in het hostel! 😊

1. Anne Hooijer:
    13 december 2018
    Hahahah top laatste nacht 😂 Mis Harry nu wel beetje hoor , jammer genoeg hebben we nu weer de chagerijn in onze nieuwe kamer 😝
  2. Ria:
    13 december 2018
    Bah! Maar gelukkig een andere kamer. Zo beleef je wel van alles. Ondanks dat veel plezier dames.😀